Weryfikacja akt sprawy
Weryfikacja akt sprawy polega na pozyskaniu dokumentacji będącej w posiadaniu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, oceny dodatkowego materiału dowodowego będącego w posiadaniu Klienta oraz pozyskaniu dokumentów od pracodawców, archiwów lub przechowawców akt. Weryfikacja akt sprawy zakończy się spotkaniem lub przeprowadzeniem telefonicznej konsultacji prawnej celem przekazania informacji o stanie sprawy.
Przeprowadzenie weryfikacji akt sprawy pozwoli Ci uzyskać informacje o możliwości dalszego prowadzenia sprawy oraz sposobie jej załatwienia.
Czego będziemy wymagać, aby przyjąć zlecenie?
Udzielenie pełnomocnictwa do reprezentowania Twoich interesów przed Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz archiwami lub przechowawcami akt.
Jakie dokumenty powinieneś przygotować?
Dokumenty potwierdzające zatrudnienie u wszystkich pracodawców oraz dokumenty potwierdzające wysokość uzyskiwanego wynagrodzenia, które nie zostały przedłożone przed Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Jaki będzie termin załatwienia sprawy?
Weryfikacja akt sprawy trwa do 30 dni od dnia udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania przed Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz pełnomocnictwa ogólnego do reprezentowania przed archiwami lub przechowawcami akt.
W przypadku konieczności pozyskania dokumentacji uzależnieni jednak będziemy od terminów dostarczenia dokumentów od archiwów lub przechowawców akt.
Opłaty dodatkowe
Uzyskaj dodatkowe informacje o usłudze poprzez bezpłatny kontakt z Sekretariatem.
W przypadku, udzielenia pełnomocnictw korespondencyjnie
Weryfikacji akt sprawy w terminie krótszym niż 30 dni
W przypadku, gdy wcześniej złożyłeś odwołanie od decyzji ZUS
Zleć sprawę lub uzyskaj dodatkowe informacje.
Uzyskaj dodatkowe informacje o usłudze poprzez bezpłatny kontakt z Sekretariatem.